10.10.2016
- Опрацювати §5.
- Знати що таке писемні джерела, літописи, архіви.
03.10.2016
- Опрацювати §4.
- Знати визначення термінів геральдика, печать, нумизматика.
- Знати, що символізує тризубец і коли він почав використовиватись, що було зображено на печатях і монетах.
- На уроці мати атлас, контурну карту та кольорові олівці.
- Створити герб своєї сім'ї. Він обов'язково має мати дивіз. Його можна намалювати на аркуші А4, або надрукувати, або презентувати в електронному варіанті (приклад можна подивитись тут) .
Приклад гебру створенного за допомогою програми Microsoft PowerPoin:
12.09.2016
- Опрацювати §3.
- Вміти вирішувати хронологічні задачі.
- Знати визначення терміну «археологія» та етапи роботи археологів.
- Знати що таке музеї та вміти наводити приклади музеїв м. Харкова.
- Вміти наводити приклади археологічних пам’яток.
- Стор. 27 зробити усно (за необхідністю – письмово) завдання з блоку "Проверте и оцените себя».
09.09.2016
- Опрацювати §2.
- Знати визначення термінів "хронологія", "літочислення".
- Стор. 20 - знати алгоритм рішення хронологічних задач.
- Стор. 20-21 опрацювати задачі.
02.09.2016
- Опрацювати §1.
- Знати визначення термінів "історія", "історичні джерела".
- Вміти розрізняти види історичних джерел.
- Розповідати про Михайла Грушевського.
Коментарi