10.10.2016

  1. Опрацювати §5.
  2. Знати що таке писемні джерела, літописи, архіви.

03.10.2016

  1. Опрацювати §4.
  2. Знати визначення термінів геральдика, печать, нумизматика.
  3. Знати, що символізує тризубец і коли він почав використовиватись, що було зображено на печатях і монетах.
  4. На уроці мати атлас, контурну карту та кольорові олівці.
  5. Створити герб своєї сім'ї. Він обов'язково має мати дивіз. Його можна намалювати на аркуші А4, або надрукувати, або презентувати в електронному варіанті (приклад можна подивитись тут) .
Приклад гебру створенного за допомогою програми Microsoft PowerPoin:

12.09.2016

  1. Опрацювати §3.
  2. Вміти вирішувати хронологічні задачі.
  3. Знати визначення терміну «археологія» та етапи роботи археологів.
  4. Знати що таке музеї та вміти наводити приклади музеїв м. Харкова.
  5. Вміти наводити приклади археологічних пам’яток.
  6. Стор. 27 зробити усно (за необхідністю – письмово) завдання з блоку "Проверте и оцените себя».

09.09.2016

  1. Опрацювати §2.
  2. Знати визначення термінів "хронологія", "літочислення".
  3. Стор. 20 - знати алгоритм рішення хронологічних задач.
  4. Стор. 20-21 опрацювати задачі.

02.09.2016

  1. Опрацювати §1.
  2. Знати визначення термінів "історія", "історичні джерела".
  3. Вміти розрізняти види історичних джерел.
  4. Розповідати про Михайла Грушевського.
Кiлькiсть переглядiв: 430

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.